26. apr. 2012

Del 15 part 2: The accident(s) (2012-04-25 20:05 - en onsdags ettermiddag)

Oppdatering i sengeknekkesaken: Sengen er under rep. Se bildedokumentasjon



Etter siste dags hendelse har jeg observert at begrenset alternativer for årsak til en slik hendelse i blant de rundt oss. Topp 5 grunner, i vektet rekkefølge:
  1. Heftige runder i forbindelse med seksuell aktivitet - med en partner
  2. Hopping i sengen 
  3. Ingen
  4. Ingen
  5. Ingen
For det er ikke en sjel som trudde på at 56 kilo hadde klart denne oppgaven på egenhånd.

Den streiteste og mest ordentlige på mitt team, straks ved pensjonsalderen:
"Hva? men jeg trodde du var alene igår jeg?!"
Tett etterfulgt med; "du vet det er slike singelturer som arrangeres?"

Kunde, i begynnelsen av et seriøst prosjektmøte:
"Jasså, det var en fin kveld igår da skjønner jeg?"

Begge disse to eksempelutsagnene var basert på at de også visste at jeg ankom hotellet like før midnatt, og at jeg reiste alene.

Oh well. I wish!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar