30. mai 2012

Del 18: Prøv aldri å være smart (2012-05-30 - en onsdags morgen)

Puljekjøring på flystripa: Check
Europark har fikset skiltene i parkeringshuset så man ikke trenger leite i blinde etter parkering: Not Check
"Tilfeldig" kroppsvisitering i sikkerhetskontrollen: Check
Merket: Not Check (50 min)
Glemte meg bort i loungen og måtte løpe til flyet. Hvilepuls: Not Check
Sete langt frem i flyet: Not Check
Fullt fly: Check

Ta de to siste kombinert, så har jeg et bagasjeissue. Jeg har alltid to stk: Rullekofforten og PC veske. Tunge som rakker'n - ikke rart jeg har gått over til støttemedlem på Elixia forresten, når jeg tenker meg om.

Uansett.

Ledige plasser og bagasjeplass foran i flyet over oppovernesene: Check
Ledig bagasjeplass bakover i flyet: Not Check

Så, jeg kjører 15 kg markløft og schmetter trillekofferten rett inn på en svær plass over oppovernesene.

Finner plassen. 23 C. Flytur. Sove. Dunk.

"Velkommen til Stockholm Lufthavn Arlanda. Vi kan informere om at det også er mulig å benytte den bakre exiten idag. Ha en fin dag!

Topp. Jeg kom sist av flyet. Terningkast 1.


PS. det sitter en artig amerikaner og snakker sånn her inn på en opptaker eller noe sånt på telefonen: "So. can. you. tell. her. that. the. meeting.... is. postponed. Period. Thank. you. ...... John. " Walky talky er back in fashion eller?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar