1. juni 2012

Del 18: HALLELULJA (2012-06-01 - en tung fredags efta)

For å si det sånn - jeg ELSKER å ha gullkort.
La meg ALLTID være med i oppovernesegjengen.


Idag kom den ULTIMATE bekreftelsen på at dette er GULL verdt (sorry, klarte ikke la være).


Et bilde sier mer enn 1000 ord, jeg kjører slideshow (beklager uklarheter, de ble tross alt tatt i fart)


A: Terminalen på arlanda. Jeg skal fra innenlands til utenlands. Høye heler og ca 20 minutter lett jogg (uansett hva de sier) med rullekoffort.Halve denne strekningen er... utenlandsterminalen (ref utenfor gate 11 til midt imellom gate 1 og F26)








B: Første bilde, tatt ca ved gate 11 - retning bakover mot innenlands


C: Neste bilde, samme lokasjon, mot målet



D: 50 meter lengre mot målet



E: Endel meter enda nærmere. Ser du langt der nede? til venstre? der det er tomt? hva tror du det står der...



F: Jada. Det er korrekt.




Og dette er alle vi som er der. Meg og disse stusselige oppovernesene.



Og vi skal bare hit. I den svære køen. GOD HELG!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar