28. feb. 2013

Del 32: FRA – Trenger du egentlig en Sirkusmann? (2013-02-26 Tidlig en tirsdags mooorgen)


Ny runde til smultringsentrum. Ny runde på kontinentet. Ny runde til Frankfurt. Kort mellomlanding. Jeg er skeptisk. På nytt.

Dog, Frankfurt er på sjarmoffensiven. Jeg ankommer, inn en dør, opp en rulletrapp – og jeg forbereder meg på opp heiser, ned heiser, rullebånd, baktrapper, fronttrapper. The Lot. Neida.

På toppen av rulletrappa finner jeg transfertavla.



Det viser seg at det er B1 denne gangen også. Han sirkusmannluringen var kanskje ikke helt schprø allikevel for det aner meg at det er en form for rutine her. Jeg snur meg for å orientere meg og vrir hodet. Dette er synet:


Han mannen med trillekofferten der - han har igjen 10 meter. JADDA! FRA. Du øker stadig i kurs. Med eller uten sirkusmann.

PS. Denne gangen fant jeg han ikke. Jeg fant dama hans. Jeg må si, det var ikke like hyggelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar