13. okt. 2011

Del 6: Seating Nødutgang (2011-10-12 19:23 - fortsatt en onsdag)

SCORE!!! Jadda!

Mulig det har noe med min innsjekk på OSL å gjøre, for denne gangen fikk jeg ikke velge sete og jeg måtte i disken. En lite okkupert SAS-mann kom uoppfordret bort til meg og hørte om jeg trengte noe (delige SAS). Jepp. Jeg trengte 100% sikkerhet i at jeg får midtgang. Langt fremme. Hele veien.

Denne SAS-mannen var tydelig i humør for han kalte meg med navn i hver setning (noe psykologisk bullshit forresten) og prøvde på de 3 minuttene vi hadde med hverandre å gjøre å trumfe gjennom minst 5 mislykkede forsøk på å være morsom. Nå i ettertid tror jeg faktisk at han prøvde seg litt. Det er jo helt utrolig. Det må være kjedelig å være sånn SAS-mann for de forsøkene var helt patetiske. "Høhøhø, jeg prøver å si minst mulig til vanlig jeg vet du, [ReiseGlad]. Høhø". Stakkar.

Uansett. Mulig jeg skal spane etter han neste gang også for han har jo trekt i en tråd eller to kan du si:

OSL-FRA: Midtgang, langt fremme, nødutgang, ingen i midten. vi snakker dansegølv og en gjennomsnittlig amerikaner kunne nødevakuert foran meg uten problemer.
FRA-MAD: Midtgang. Nødutgang. Schmellfullt fly.


Kjære SAS-mann. Vi ses til uka!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar