18. okt. 2011

Del 7: Frankfurt Return (2011-10-17 19:25 - en lang mandag)

Tilbake til Fraport, og nå er vi mer tilbake i gammel form.
Samme rute;
Ut av ketchupslusa, inn i pølsetrakta, buss, sild i tønne, gjennom røykehjørnet, opp opp rulletrappa, løse hoder, kjedekollisjon på toppen, fullt kaos. Denne gangen - Terminal A. Løse hoder... Ustrukturerte pilforklaringer, ned 5 etasjer til fots, gjennom en kjellergang, tidenes rullebånd (se bildedokumentasjon, ser du enden?) med generell gangsperre både til høyre og venstre. Opp 5 etasjer via heis - ny sild i tønne. Jeg vil si tilnærmet makrell i tomat for det schtinka der (Artig forresten med flykræsj linken der. Flaks).



Bort 2 nye rulleband.  Ankomst gate.

Ny porselensavdeling. Og dette hadde jeg ikke tenkt å skrive om, men nå hadde jeg virkelig ikke noe valg. Vi snakker vesentlig forskjell fra noen dager tilbake. Her har de tydelig fått inn et friskt pust på arkitektavdelingen ved Terminal A - både gadgetfreak og technokåt - og det er jo ikke å forakte. Husker du do-Frau på onsdag? Ho med forslagsboksen? Møt Techno-Frau!


Dette måtte jo åpenbart testes! Om jeg var fornøyd? Positivt overrasket definitivt. Ville jeg ha plukket opp og spist noe jeg mistet på gulvet? På ingen måte. Jeg prøvde meg på gult.
Gult sier du? Du var ikke helt fornøyd? Fortell Techno-Frau hva som er problemet, så skal vi ordne opp sporenstreks...


Ikke rart dette her var bedre, det er jo automatisk rapportering til Vaske-Frau! Fy fader, pluss i boka Fraport...

Ny boarding. Home sweet home!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar